لاکچری ترین هتل های ایران

لاکچری ترین هتل های ایران را می شناسید؟ ایده آل همه ی ما در سفر اقامت در هتل های لوکس و با امکانات بسیار بالا است. برخلاف انتظار عموم که گمان می کنند هتل های لوکس و لاکچری ایران به تعداد انگشت های یک دست هم نمی رسند، باید بگوییم که اینطور نیست و در ایران زیبای ما که گردشگران بسیاری را از نقاط مختلف جذب می کند و جاذبه های گردشگری بسیاری در شهرها و نقاط مختلف دارد، هتل های لوکس بسیاری وجود دارند که مسافران می توانند از امکانات آن ها بهره مند شوند. ویکی تاپ در این مقاله لوکس ترین هتل های ایران را به شما معرفی  می کند تا با آن ها آشنا شوید.

هتل اسپیناس پالاس یک هتل پنج ستاره در تهران، ایران است.
هتل مجلل پارسیان آزادی تهران با 25 طبقه و در مجموع 475 اتاق و سوئیت، فضای اقامتی لوکسی را در اختیار مهمانان قرار می‌دهد. مهمانان در تمام اتاق‌ها و سوئیت‌ها به اینترنت رایگان دسترسی دارند، همچنین تهویه مطبوع و مینی‌بار نوشیدنی از امکانات هر اتاق و سوئیت به‌شمار می‌رود.
ین هتل در 16 طبقه مثبت و 4 طبقه منفی بنا شده است و دارای 274 باب اتاق و سوئیت می باشد. موقعیت مکانی مناسب هتل اسپیناس بلوار کشاورز، امکان دسترسی آسان به سازمان راهداری و حمل و نقل تهران و بازار کامپیوتر تهران را فراهم ساخته است. همچنین موزه هنرهای معاصر تهران، سازمان آب و سفارت عراق در فاصله حداکثر 2.5 کیلومتری هتل اسپیناس واقع شده اند
هتل ویستریا یک هتل 5 ستاره لوکس است که در خیابان دربند تهران در ایران قرار دارد. این هتل با همکاری برندهای ایرانی و کانادایی ساخته شده‌است و ساخت آن 2 سال و نیم طول کشید. این هتل با مشارکت بانک گردشگری و با استفاده از منابع مالی صندوق توسعه ملی ایران، به مساحت 15 هزارمتر مربع بنا و با ظرفیت 100 اتاق در 20 طبقه ساخته شده‌است. شهردار منطقه یک تهران نیز در آیین پیش‌افتتاح هتل حضور داشت و جشن آغاز به کار هتل ویستریا با حضور بیش از 500 هتلدار ایرانی و مسئول مراکز اقامتی ایران برگزار شد.
هتل بین المللی قصر طلایی مشهد به عنوان بزرگ‌ترین و مجلل‌ترین هتل کشور، با بهره‌گیری از معماری منحصر به فرد در سطح بین المللی طراحی شده و اجرا شده است. هتل قصر طلایی در سال 89 با موقعیت بسیار عالی در خیابان امام رضا(ع) افتتاح شد. هتل قصر دارای 20 طبقه بنا و 358 باب اتاق و سوئیت می‌باشد که ضمن احترام به حقوق مهمانان خود، امنیت، آسایش و امکانات رفاهی فراوانی را برای این عزیزان به ارمغان آورده است.
هتل ترنج کیش یکی از منحصر‌به‌فردترین هتل‌های پنج‌ستاره کشور است. در منطقه‌ای بکر واقع در شمال غربی جزیره کیش قرار گرفته است. این هتل در دو فاز دریایی و ساحلی طراحی شده‌است. فاز دریایی بر روی آب قرار گرفته و فاز ساحلی در دست احداث بوده و هنوز تکمیل نشده‌است. موقعیت مکانی خاص و طراحی متفاوت هتل موجب شده چشم‌اندازهایی فوق‌العاده‌ای از طلوع و غروب خورشید، امواج و ساحل دریا را به نمایش بگذارد.
هتل بزرگ داریوش، هتل ۵ ستاره‌ای در جزیرهٔ کیش است که با سرمایه‌گذاری حسین ثابت ساخته شده‌است. این هتل، با الهام از تخت جمشید، به‌صورت سمبلی از افتخار و عزت ایران باستان در دوران هخامنشیان ساخته شده‌است. این هتل ۱۶۸ اتاقه با سرمایه‌ای معادل ۱۲۵ میلیون دلار ساخته شده‌است.
هتل شاه‌عباسی در زمان صفوی در سال 1128 به عنوان کاروانسرا به دستور شاه‌سلطان‌حسین صفوی ساخته شد. این هتل در قلب شهر قرار دارد. اشراف به اکثر جاذبه‌های تاریخی شهر اصفهان، مجهز بودن به بهترین خدمات و امکانات رفاهی و تجربه اقامتی تاریخی در یک جاذبه توریستی از ویژگی‌های این هتل می‌باشد.
هتل پارسیان کوثر اصفهان در سال 1351 با زیربنای 10700 مترمربع و با نام هتل شرایتون به بهره برداری رسید. در این دوره این هتل دارای 130 باب اتاق بود و زیر نظر گروه هتل های شرایتون فعالیت می کرد. این هتل در سال 1352 هتل کوروش نام گرفت و پس از پیروزی انقلاب اسلامی، به هتل قدس و پس از یک سال به هتل کوثر تغییر نام داد و به گروه هتل های پارسیان پیوست. آخرین بازسازی هتل پارسیان کوثر اصفهان در سال 1395 و بر روی بخش مجموعه آبی انجام شد.
هتل لاله کندوان در منطقه زیبا و سرسبز سهند و در روستای تاریخی کندوان قرار دارد. هتل در سال 1386 آغاز به کار کرده و تمامی اتاق ها و سوئیت های هتل در دل صخره های طبیعی کنده شده است. برخی از سوئیت های هتل دارای جکوزی می باشند و تنها سالن کنفرانس تمام صخره ای دنیا در هتل لاله کندوان قرار دارد.
هتل پنج ستاره لاله پارک تبریز واقع در اتوبان پاسداران در سال 1395 مورد بهره برداری قرار گرفت. ساختمان هتل در 14 طبقه بنا و دارای 220 باب اتاق و سوئیت اقامتی مدرن مجهز به تمامی امکانات رفاهی می‌باشد.
هتل 5 ستاره شیراز ( هتل بزرگ شیراز) بر فراز شهر شیراز، زادگاه هنر و فرهنگ ایرانی در همسایگی دروازه قرآن در سال 1392 بنا گردیده است. هتل بزرگ شیراز در 13 طبقه با رعایت استانداردهای 5 ستاره بین المللی هتل‌های دنیا تجهیز گردید که دارای 158 باب اتاق با ظرفیت 350 نفر می‌باشد.
هتل پنج ستاره زندیه شیراز در سال 1394 در حریم مجموعه زندیه افتتاح و واقع گردیده است. از مزایای این هتل میتوان به دسترسی آسان به مراکز تاریخی و تفریحی از جمله بازار و حمام وکیل، موزه پارس، مسجد نصیر الملک، ارگ کریم خان و ... اشاره نمود. این هتل با پرسنلی مجرب و آموزش دیده با افتخار آماده میزبانی از شما میهمانان گرامی می‌باشد.
هتل پنج ستاره صفائیه در خوش آب و هوا ترین منطقه شهر یزد واقع شده است. این هتل در نقطه‌ای واقع شده که دسترسی به دیگر نقاط شهر را در کمترین زمان ممکن میسر ساخته است. هتل صفائیه از دو بخش هتل جدید و هتل باغ تشکیل شده که هتل جدید شاهکاری از تلفیق معماری مدرن و سنتی با ویژگی‌های منحصر به فرد است و هتل باغ نیز با ساختار سنتی خود سال‌های متمادی افتخار پذیرایی از مهمانان گرامی را در پیشینه‌ی خود دارد.
هتل سورینت مریم کیش در سال 1383 در کیش بنا شد و در سال 1392 مورد بازسازی قرار گرفت. این هتل 4 ستاره در سال 1390 به عضویت گروه هتل‌های سورینت درآمد. هتل در نزدیکی میدان امیرکبیر واقع شده است و فاصله چندانی با ساحل و جاهای تفریحی کیش مثل اسکله تفریحی کیش و پلاژ آقایان ندارد. مراکز خریدی مثل زیتون، پانیذ، پردیس 2 و ونوس نیز در نزدیکی هتل قرار دارند.
هتل ارگ جدید یزد یکی از هتل‌های چهار ستاره این شهر بوده که در سال 1393 افتتاح گردید و از آن دسته از هتل‌های یزد است که با معماری سنتی‌اش توجه همگان را به خود جلب می‌کند. معماری این هتل به گونه‌ای است که نمای بیرونی آن از آجر، کاهگل و به صورت حیاط مرکزی طراحی شده و معماری داخلی آن به صورت مدرن می‌باشد. هتل ارگ جدید یزد، هتلی چهار ستاره بوده که دارای 150 باب واحد اقامتی است.
هتل چمران شیراز در بلوار چمران، یکی از بهترین نقاط شهر شیراز واقع شده‌ است. هتل چمران در سال 1389 به عنوان هتلی 5 ستاره افتتاح شد. هتل 5 ستاره چمران شیراز دارای 180 باب اتاق و سوئیت با امکانات و خدمات رفاهی مناسب می‌باشد که اتاق‌های واقع در طبقات بالا، دارای نمایی زیبا از شهر شیراز می‌باشند. رزرو هتل چمران شیراز می‌تواند خاطره ای به یاد ماندنی و متفاوت را برای میهمان فراهم نماید. بنابراین هتل بزرگ چمران شیراز نظرات متعددی را به خود جلب کرده است.
هتل بزرگ داریوش، هتل ۵ ستاره‌ای در جزیرهٔ کیش است که با سرمایه‌گذاری حسین ثابت ساخته شده‌است. این هتل، با الهام از تخت جمشید، به‌صورت سمبلی از افتخار و عزت ایران باستان در دوران هخامنشیان ساخته شده‌است. این هتل ۱۶۸ اتاقه با سرمایه‌ای معادل ۱۲۵ میلیون دلار ساخته شده‌است.

دیدگاه ها (0)

    آمار ویکی‌تاپ

      در حال بارگذاری

    مقالات مرتبط

    لوکس ترین هتل های تهران

    131 بازدید·8 ماه قبل

    به کدام کشورهای خارجی بدون نیاز به ویزا می توان سفر کرد؟

    204 بازدید·9 ماه قبل

    عجیب ترین جاهای دیدنی ایران که حتما باید ببینید

    165 بازدید·9 ماه قبل

    پیشنهاد چت جی پی تی برای سفرهای تابستانی

    139 بازدید·9 ماه قبل

    کلیه حقوق ویکی تاپ متعلق به شرکت فناوری اطلاعات پندار می باشد.